tirsdag den 28. juli 2015

Bukkebruse på legepladsen

Idag flyttede vi vores morgensamling ud på legepladsen i det gode vejr. Der var kun en lille gruppe børn da flere havde fri, og de store på tur.
Jeg startede en timelap for at dokumentere processen, og gjorde klar til at optage Bukkebruse med Greenscreen.
Idag ville jeg ha børnene til at optage med Greenscreen, så når rollerne til Bukkebuse blev fordelt, skulle der også findes en fotograf.
Børnene ville gerne filme, og jeg glædede mig til at se deres optagelser, men opdagede at jeg ikke havde fået gemt filmene. Jeg ærgrer mig vildt.
Efter at samlingen var slut fortsatte nogle børn med at lege, så jeg hentede kostumerne frem igen. Især een pige var meget ihærdig i forhold til at holde legen igang. Hun gik rundt på legepladsen med kostumerne, og fik rollerne fordelt gang på gang.
Jeg opfordrede en pige til at filme legen, og en enkelt gang at være fortæller, imens der blev leget Bukkebruse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar