tirsdag den 28. juli 2015

Bukkebruse

Jeg ville idag blande det nye - greenscreen, med Bukkebruse, som jævnligt både inde i på stuen, og på vores legeplads.
Jeg havde lavet en talende trold, som skulle bruges til små klip, og bagefter spillede vi hele historien flere gange.
Børnene glædede sig, og mødte mig ved hegnet, da jeg kom på arbejde, fordi jeg igår havde fortalt dem, at vi skulle lave en magisk trold idag.
Mange ville gerne være Bukkebruse, og enkelte turde ikke, fordi de var bange for den magiske trold.
Efter at vi var færdige med greenscreen, blev der fortsat leget Bukkebruse.
Jeg har også idag arbejdet med hele børnegruppen. Jeg har som mål at alle skal kunne være med, når jeg arbejder med iPads- ligesom når vi tegner.
Det går som regel fint, børnene er lette at fange og begejstre, men selvfølgelig kan der være en del kaos, især når jeg skal bruge tid på at fumle.
Fumleri var der en del af idag. Det var svært at få både bro og børn filmet på een gang, så vi prøvede på mange forskellige måder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar